Jak to się zaczęło…

8 lutego, 2018 10:11 am

Jeszcze 80 lat temu większość ludzi nie śniła nawet, że do końca XX wieku pojawi się możliwość kontaktu na odległość drogą inną niż znane im ówczesne tradycyjne kanały komunikacji (poczta, telefonia stacjonarna, telewizja czy radio). Tymczasem w odpowiedzi na rozwój technologiczny cywilizacji powstały komputery, które następnie zaczęły tworzyć sieci lokalne, krótko potem sieci rozległe wykraczające poza obszar miasta, kraju, kontynentu…….oplatając finalnie glob ogólnoświatowym systemem połączeń .

Globalna sieć komputerowa, zwana Internetem zrewolucjonizowała ludzkie życie. W dzisiejszych czasach Internet to nie tylko środek masowej komunikacji, ale przede wszystkim obszar do prowadzenia działalności gospodarczej szczególnie atrakcyjny dla poczatkujących podmiotów. Zaryzykowałbym stwierdzenie, iż obecnie firma nie prowadząca działalności w Sieci jest mniej wiarygodna. Stąd rosnąca rola tzw. e-biznesu, czyli modelu opierającego się w szczególności na aplikacjach internetowych. Przedsiębiorcy natychmiast dostrzegli korzyści płynące z tej formy działalności m.in. szybki przepływ danych oraz błyskawiczny dostęp do informacji. Jednak to konsumenci otrzymali doskonałe narzędzia, dzięki któremu mogą porównać oferty wielu dostawców w czasie rzeczywistym nie wychodząc z domu.

My również dostrzegliśmy zmianę i ewolucję zachowania zakupowego klientów a naszą odpowiedzią było stworzenie platformy współpracy Motonegocjator.

Doświadczenie zdobyte podczas pracy w wielorakich salonach sprzedaży na różnych szczeblach, obserwacja procesu sprzedaży i obsługi klienta utwierdziła nas w przekonaniu ze rola sprzedawcy znacząco spadła, stad czas wdrożyć nowe podejście.. Motonegocjator proponuje odejście od modelu reakcyjnego (podejmujemy działania w momencie gdy klient przekroczy próg salonu)  do proaktywnego (szukamy aktywnie klientów łącząc doświadczenie oraz nieograniczone możliwości Internetu).

„Czy korzystanie z usług elektronicznych platform musi być zawsze drogie i skomplikowane?.”

Nie, gdyż  Motonegocjator.pl oferuje prosty i czytelny serwis a korzystanie z niego jest dla klientów i dealerów  w zakresie rejestracji, prowadzenia konta dealera oraz przekazywania ofert za pośrednictwem serwisu w całości bezpłatne.

Platforma oferuję możliwość otrzymania korzystnej oferty na samochody wiodących marek:

AUDI/BMW/FIAT/FORD/OPEL/RENAULT/SKODA/VW I TOYOTA, a w planach jest poszerzenie oferty o kolejne brandy.

Zobaczmy jak  wygląda w praktyce proces zapytania o ofertę

Wchodzisz  na stronie Motonegocjator.pl , „klikasz” na konfigurator wybranej marki np. BMW, wybierasz model, wpisujesz kod bmw  lub załączasz PDF z konfiguracją, zaznaczasz czy jest to zakup na firmę, osobę prywatną czy może korzystasz z rabatu grupy zakupowej. Na końcu podajesz swoje dane kontaktowe. 96 godzin, tyle czasu potrzeba nam na znalezienie najlepszych ofert dla Ciebie.

Jeśli któraś z wysłanych propozycji jest wystarczająco atrakcyjna dla Ciebie wystarczy, że skontaktujesz się z nami.

Skonfiguruj samochód, prześlij formularz i oczekuj na najkorzystniejsze oferty zakupu nowego auta z całej Polski.

http://www.motonegocjator.pl/zapytaj-o-oferte.html




Tagi:

Kategorie:

Sprawdź również

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *